CHAT

Na Mistrovství Moravy a Slezska mládeže 2012 reprezentuji náš oddíl hráči:

H+D10 -
Řezníček Patrik a Řezníček Štěpán
H+D12 - Budík Pavel, Dančáková Klára
H+D14 - Kovařík Matyáš, Bierská Adéla a Šak Šimon
H+D16 - Gabryš Lukáš, Stančík Jakub a Fojtů Áron

Zde je můžete podpořit vzkazy.

36

29.10.2012 - David Klímek
Matyáši, změna plánu. Dnes jsem byl s Radkem Zádrapou a čokoládu ti přinese na trénink. Přeji dobrou chuť :-)

35

29.10.2012 - David Klímek
Mates, podal jsi dobrý výkon. (nasazen 9. jsi skončil 11.) půl bodu od postupu. Chybělo trochu víc štěstí. Díval jsem se na partie a vyvarovat se hrubých chyb (např.2.kolo) mohlo to vyjít. Měl bys přidat do repertoáru další zahájení. Na e4 hraješ pořád Pircku, pro soupeře jsi tak hodně čitelní a usnadňuješ jim přípravu. Klárka a Štěpán mile překvapili, ostatní nabrali zkušenosti a příští rok to bude lepší. Díky všem účastníkům, že jste nám příspěvky na chatu přiblížili co se v Koutech dělo. PS: čokoládu pošlu asi v úterý, pokud příjde Kryštof do modeláře :-) Snad ti ji po cestě domů nesní. :)

34

28.10.2012 - Matyáš Kovařík
Tak to nevyšlo, ale parádní výkon Kláry a Štěpána, hlavně jeho finish. Byla to pro všechny hlavně dobrá příležitost zahrát si kvalitní turnaj a zkušenost.

33

27.10.2012 - David Klímek
Taky se těším na on-line. Štěpán hraje jako Kubelík :-)

32

27.10.2012 - Radek Zádrapa
Matyáši, skvělý výkon, těším se na on-line! Bezvadný finiš Pavla a Štěpána, krásný výkon Klárky. I ostatní, pokud zaberou v posledním kole, mají šanci na slušné umístění. Zopakuju pro všechny: 1. dělejte aktivní, nikoli riskantní nebo pasivní tahy.2.pokud nemusíte, figury nebo pěšce měňte tehdy, když přinesou výhody (dvojice střelců, sloupec pro vež, figura na lepší pole, výměna vaší hůře postavené za soupeřovu lepší postavenou, ...) vám, ne soupeři.

31

27.10.2012 - Radek Zádrapa
Držím palce do posledního kola, všem!

30

27.10.2012 - Matyáš Kovařík
Takže již se těším na ty 2 čokolády :-P mňam.Jinak musím vyzdvihnout výkon Štěpána z tohoto kola. Krásné!!!!!!!!!

29

27.10.2012 - David Klímek
Přidány další partie v pgn (1.- 6. kolo)

28

27.10.2012 - Řezníčkovi
Zdravíme z Kout a držíme pěsti Klárce a samozřejmě všem ze Zbrojovky. My už jsme vlastně spokojení, že neodjedeme s ostudou. :o)

27

27.10.2012 - David Klímek
Tak jsem se díval na výsledky bleskovky a nestačim se divit. Áron porazil pana Straděje. Jak se mu to podařilo ? :-)

26

27.10.2012 - David Klímek
Árone, zaber. Z turnaje se pamatují dvě místa.To první a poslední :-)

25

27.10.2012 - David Klímek
Velká gratulace klukům k vítězství a Klárce zvláště, myslím, že se stala černým koňem turnaje i naší výpravy. Já jsem to určitě nečekal. Nasazená jako č.24 a drží 8.místo. Jen tak vydržet dál a snad se v posledním kole dočkáme i toho on-linu. Jinak TOP 10 umístění u Klárky bude velký úspěch i náš resp. ternéra :-)

24

27.10.2012 - Martina Bierská
Žhavé novinky ze 7. kola: chlapci Řezníčkovi oba vyhráli, ale oslavenkyní dne bude Klárka, která krásně nad svým soupeřem zvítězila!!!!

23

26.10.2012 - Radek Zádrapa
Koukám, že po 6. kole jsme v šestnáctkách +- na svých nasazovaních pozicích. Máte na víc, kluci. U každého tahu myslete na strategické poučky, většinou tak vyberete nejlepší tah. Ve čtrnáctkách drží Matyáš šanci na postup. Vybírej aktivní tahy, ne riskantní a ne pasivní. Adéla - skvělé tři body, nádhera (skvělé, žes opustila taktiku prvního kola - udusit soupeře rychlým odevzdáním všech figur :-)) moc držím palec. Šimon - 2 body v těžké konkurenci vůbec není málo. Bojuj Šimone. Pavel - Klára, škoda, že partii nemůžou vyhrát dva. Pavle, bojovat, postup není ztracen, máš výborné pomocké hodnocení a budeš mít přijatelnější soupěře, 3 body se ještě dají udělat, máš na to. Klárko - 4. body jsou fantastické, mám velkou radost. Když ještě přidáš 2 body, zboříš šachový svět! Štěpáne a Patriku - pamatujte na pravidlo 3 tahů - než uděláte svůj tah (1. tah), promyslete, co na to asi soupeř odpoví - (2. tah), hlavně, jestli třeba nemá nějakou hrůzostrašnou odpověď a co vy na to (3. tah). Držím všem palce.

22

26.10.2012 - David Klímek
Přidány další partie v pgn (1.-4. kolo)

21

26.10.2012 - Matyáš Kovařík
Souhlasím pane Zádrapo, že by bylo nejlepší, kdyby získali bod i Klára i Pavel, ale Klára si jej tentokrát oprávněně získala pro sebe. Hrála opravdu krásně. Jinak gratulace obum holkám i ostatním k zisku bodů a k těm pěkným partiím

20

26.10.2012 - Matyáš Kovařík
Áron, Lukáš, Šimon a pan Straděj hrají teď bleskovky.

19

26.10.2012 - Matyáš Kovařík
Tak Klára tedy chudáka Pavla naprosto smetla ze šachovnice a zvítězila. Snad se z toho Pavel dostane. Patrik svou partii nakonec remizoval. Vypadá to, že raketa jménem Štěpán Řezníčak snad nastartovala, jelikož odpoledne zvítězil.Adéla v nejasné pozici získala výhodu a nakonec zvítězila. Šimon rychle vyhrál. Lukáš remizoval, Kuba remizoval jasně vyhranou konovku (měl 2 pěšce navíc). Áron ztratil již v zahájení dámu, takže prohrál. Já opět remizoval, když jsem se snažil zvítězit, nebral jsem remízu a dostal jsem se z o dost lepší pozice do pozice horší. Měl jsem poté velký problém partii alespoň remizovat.

18

26.10.2012 - Radek Zádrapa
Koukám, že po 6. kole jsme v šestnáctkách +- na svých nasazovaních pozicích. Máte na víc, kluci. U každého tahu myslete na strategické poučky, většinou tak vyberete nejlepší tah. Ve čtrnáctkách drží Matyáš šanci na postup. Vybírej aktivní tahy, ne riskantní a ne pasivní. Adéla - skvělé tři body, nádhera (skvělé, žes opustila taktiku prvního kola - udusit soupeře rychlým odevzdáním všech figur :-)) moc držím palec. Šimon - 2 body v těžké konkurenci vůbec není málo. Bojuj Šimone. Pavel - Klára, škoda, že partii nemůžou vyhrát dva. Pavle, bojovat, postup není ztracen, máš výborné pomocké hodnocení a budeš mít přijatelnější soupěře, 3 body se ještě dají udělat, máš na to. Klárko - 4. body jsou fantastické, mám velkou radost. Když ještě přidáš 2 body, zboříš šachový svět! Štěpáne a Patriku - pamatujte na pravidlo 3 tahů - než uděláte svůj tah (1. tah), promyslete, co na to asi soupeř odpoví - (2. tah), hlavně, jestli třeba nemá nějakou hrůzostrašnou odpověď a co vy na to (3. tah). Držím všem palce.

17

26.10.2012 - David Klímek
Vidím, že v 6.kole bude ve 12 Zbrojovácký bratrovražedný boj. :-) Tak nevím komu fandit :-)

16

26.10.2012 - Matyáš Kovařík
Zdravím, to už je velká motivace ty 2 čokolády. :) To abych zabral. :)Tak výsledky kola číslo 5 : Kuba vyhrál po pěkné hře, Áron zkazil vyhranou koncovku a prohrál, Lukáš prohrál těžkou pozici se silným hráčem, já remizoval po dobře rozehrané partii, kde jsem potom udělal nepřesnost a přešlo to do remizové koncovky, Adéla rychle vyhrála, Šimon zase rychle prohrál, Pavel remizoval koncovku kde měl dámu a věž, proti 2 věžím, protože jej soupeř šikovně šachoval a Pavel dámu musel obětovat za tu věž. škoda Pavle, ale dobré, Klára nejdříve udělala chybu, ale poté si vybojovala výhru,Štěpán zvítězil-supr Štěpáne jen tak dál! Patrik bohužel prohrál.Za 45 minut začne 6.kolo.

15

26.10.2012 - David Klímek
Se nám to tu nějak rozjelo :) Navyšuji nabídku trenéra, kdo bude on-line bude mít dvě čokovády.(třeba se ještě někdo přidá, do třetice všeho dobrého :-) )Matyáši, máš dobře našlápnuto k postupu na MČR,držím palce. Zbytku co nejlepší výsledek.Uvidíme jak ještě zabojuje Pavel, papírově by měl na postup taky mít. Přidal jsem partie v pgn, takže už můžem sledovat i vaši hru. A pište dál ať víme co se tam u vás děje.

14

25.10.2012 - Matyáš Kovařík
Gratuluiji Áronovi ke krásné výhře i přes internet.Hrál to opravdu výborně. Škoda Kubo!!! Až do té chyby jsi to hrál krásně.

13

25.10.2012 - Áron
Ok uz jse konec jakub prohrál vyhranou pozici s 1000 jedním nepřesným tahem ke konci. Mates remizoval vyhranou pozici a Lukáš vyhrál... Ted jsme skončili holanďany (4hra) ja s matesem, kuba s lukášem a adéla s nějakou holcickou ze stareho mesta (podle matese Všetulová) skončili jsme z 8 kol se třemi body. Kuba a Lukáš skončili max o bod víš a adelu nevím :(( Jo a ted si cche neco napsat mates :DD

12

25.10.2012 - Áron
Omlouvám se zapl jsem pc a nejak se mi tam zkopíroval koment. Jsem už po partii a MÁM bod :DD Uz mi to i bazant prehodnotil pochválil mi partii a řekl mi což nechápu :"jdi si na žraloka sejmi ho a dej si ho s hranokami"" nwm co myslel ale mam po partii a uz nejsem poslední :OO :DD mates kuba i lukáš hrají :))

11

25.10.2012 - Áron
ok uz to nestih ted to muzu napsat obšírněji já jsem poslední v celé moravě a slezku hraji na poslední šachovnici za černé po 3 kolech nemam ani bod. Kluci jsou na tom líp nwm to presne a mozna se mílím Ale myslím ze kuba má 1 bod a Lukáš 1 a 0.5 a Mates mi to nechce říct tak si to sem snad dopíše :))

10

25.10.2012 - Josef Kovařík
Ahoj kluci-dopisovatelé.Je fajn, že přidáváte krátké komentáře. Odpoledne bojujte, třeba večer něco hezkého a milého bude moct napsat i Áron ;-) Matyáš má odpoledne dva soupeře - Štěpána a Patrika? A já myslel, že kluci hrají v desítkách :-) Držím všem Zbrojovákům palce, zítra se přisunu do Kout.

9

25.10.2012 - Radek Zádrapa
Koukám na výsledky třetího kola. 16:zabrat! Kuba: gratulace k 1. kolu, Lukáš: slušný začátek, mysli na strategické poučky a nemůže to dopadnout špatně. Árone: taktika musí vycházet ze solidní poziční hry. Na silné hráče jen taktika nemusí stačit. Matyáš: skvěle rozehráno. Mysli na to, že nejsnáze se dosáhne remízy aktivní hrou, snad s výjimkou výměnné francie :-). Adéla a Šimon: bod ze tří je pořád ještě slušný úvod. Pozor na rychlou hru, vede k hrubkám. Pavel - 2/3 pěkně rozehráno, držím palce. Klára: 2/3 super začátek. S pomalou hrou máš dobré šance i s elisty! Štěpán a Patrik: čím pomaleji budete hrát, tím lepší tahy najdete. A pokud bude hrát rychle soupeř, znamená to, že určitě někde udělá chybu. Vy v tu chvíli musíte hrát pomaleji, abyste jeho chyby odhalili. Pro všechny: než něco vyměníte, zvažte, jesli výměna zlepší vaši nebo soupeřovu pozici. Držím všem palce!

8

25.10.2012 - Matyáš Kovařík
Dobrý komentář pane Zádrapo, obsahuje jen pravdivé věci.

7

25.10.2012 - Matyáš Kovařík
Večer možná připíšu aktuality.

6

25.10.2012 - Matyáš Kovařík
Klára má také 2 body.

5

25.10.2012 - Matyáš Kovařík
Árone chvost Ti moc nesluší. :-D Jinak to je celkem dobrý.Chystáme se na čtvrté kolo. Zatím má Áron 0 bodů,Štěpán, Patrik, Kuba, Lukáš 1.5 bodu, Pavel 2 a já mám zatím 2.5 bodů.

4

25.10.2012 - Radek Zádrapa
Koukám na výsledky třetího kola. 16:zabrat! Kuba: gratulace k 1. kolu, Lukáš: slušný začátek, mysli na strategické poučky a nemůže to dopadnout špatně. Árone: taktika musí vycházet ze solidní poziční hry. Na silné hráče jen taktika nemusí stačit. Matyáš: skvěle rozehráno. Mysli na to, že nejsnáze se dosáhne remízy aktivní hrou, snad s výjimkou výměnné francie :-). Adéla a Šimon: bod ze tří je pořád ještě slušný úvod. Pozor na rychlou hru, vede k hrubkám. Pavel - 2/3 pěkně rozehráno, držím palce. Klára: 2/3 super začátek. S pomalou hrou máš dobré šance i s elisty! Štěpán a Patrik: čím pomaleji budete hrát, tím lepší tahy najdete. A pokud bude hrát rychle soupeř, znamená to, že určitě někde udělá chybu. Vy v tu chvíli musíte hrát pomaleji, abyste jeho chyby odhalili. Pro všechny: než něco vyměníte, zvažte, jesli výměna zlepší vaši nebo soupeřovu pozici. Držím všem palce!

3

25.10.2012 - Áron
ok uz to nestih ted to muzu napsat obšírněji já jsem poslední v celé moravě a slezku hraji na poslední šachovnici za černé po 3 kolech nemam ani bod. Kluci jsou na tom líp nwm to presne a mozna se mílím Ale myslím ze kuba má 1 bod a Lukáš 1 a 0.5 a Mates mi to nechce říct tak si to sem snad dopíše :))

2

25.10.2012 - Áron Fojtů
Dobrý den,Jsme na mistrovství což je supr a vedle mně sedí Mates a snaží se napsat koment dřív než já :DD

1

25.10.2012 - Radek Zádrapa
Holky, kluci, bojujte! Těším se, až někoho z vás uvidím na on-line. Komu se to podaří, má u mě oříškovou čokoládu.

copyright © 2018 ŠKZ Vsetín | všechna práva vyhrazena

 | 

webmaster

 | 

   chir  bomex