MMAS 2014

Mistrovství Moravy a Slezska mládeže 2014

Ve dnech 25. 10. - 1.11. 2014 probíhá v Koutech nad Desnou mistrovství Moravy a Slezka. V jednotlivých kategoriích za náš šachový oddíl nastupují tito hráči.

H+D 10 (Řezníček Štěpán, Kopecký Matěj)
H+D 12 (Dvořák Martin, Řezníček Patrik)
H+D 14 (Budík Pavel, Dančáková Klára, Jankovský Leonard )
H+D 16 (Kovařík Matyáš, Bierská Adéla, Šak Šimon)

Výsledky na chess-results

www stránka pořadatele

on-line přenos

Oficiální FB stránka MMaS 

Partie 1. - 9. kolo (vybrané partie)

21
18.5.2016 1:06:01 - oGw3D66qa
DiGvv5EClpD

20
30.10.2014 9:31:39 - David
Přidány vybrané partie z posledních tří kol.

19

28.10.2014 20:43:28 - David
Aktualizovány partie

18

27.10.2014 15:05:48 - Radek
Páté kolo, pohroma pro naše šestnáctky, dvanáctky i desítky. Soupeři nám nadělili kanáry. Ještě že máme hrdinné čtrnáctky, tam jsme pro změnu nadělovali my.

17

27.10.2014 10:44:18 - David
Kromě pár rozmazaných fotek, docela mrtvo na FB MMaS.

16

27.10.2014 9:21:02 - Radek
Nějaké zprávy z dějiště?

15

26.10.2014 19:10:19 - Radek
Naše šestnáctky dostaly kanára :-(. Pavel sérií měkkých tahů (7.dxe5, 12. Sxc6) vypustil výhodu. Chytil se Leo :-). Po čtvrtém kole jedničkou výpravy Štěpán.

14

26.10.2014 16:42:26 - Stančík Jakub
Tak Pavel remíza. Škoda. Ze začátku to vypadalo jako by chtěl rychle vyhrát, ale potom si to asi rozmyslel. Myslím, že se dalo někde trochu líp využít výhody ze zahájení (místo 17.a3 by se možná dalo zkusit něco jako 17.Vd8, i když to vypadá trochu riskantně). Jinak zajímavý byl souboj na první desce v U14 O. a K. Vrajových.

13

26.10.2014 16:04:47 - David
Tak u Pavla bych to tipoval na remisu, uvidíme co vymyslí.

12

26.10.2014 14:36:21 - Radek
4. kolo, tentokrát na onlinech Pavel. A hned zkraje soupeře pěkně zmáčkl!

11

26.10.2014 14:26:14 - Radek
3. kolo - cenná a důležitá vítězství Šimon (zvítězil nad 1579!), Patrik, Matěj. Gratuluji! Pelotonu se chytli i Štěpán a Matyáš. Bezva. Zkušeně si hlídá čelo i Pavel. Bojujte všichni. Držím palce.

10

26.10.2014 11:37:06 - Radek
No - Áďa nachystala fanouškům u obrazovek slušný nářez! Zírám, jaký hokej dokáží ze šachu vyrobit onliny!

9

25.10.2014 22:24:06 - Adéla
Díky za podporu, snad se zadaří i zítra.

8

25.10.2014 21:37:07 - David
Tak zítra od 8:00 můžeme zase sledovat Adélu on-line. U Matyáše škoda ztraceného bodu, ten rozdíl byl sice cca 200 elo bodů, ale asi soupeřka hrála s větším potenciálem než na těch 1725 N pesp. 1478 F. Třeba nám Matyáš k partii něco napíše.

7

25.10.2014 20:30:07 - Radek
Cennou remízu uhrál v 2. kole Martin. A v šestnáctkách si nešlo nevšimnout, že klukům ani několik stovek elo navíc nezaručuje úspěch proti holkám :-( :-)

6

25.10.2014 19:22:27 - Stančík Jakub
1-0. Gratuluju!

5

25.10.2014 19:22:23 - Radek
Áďa - gól!. Gratuluju. (Kubo - dík za opravu :-) )

4

25.10.2014 19:20:51 - Radek
Tak, kvalita už je doma a pozice vypadá silně přivyhraně.

3

25.10.2014 19:19:20 - Stančík Jakub
Opravuju: je to Tomáš Zajíček (1942). Taky sleduju. Zajímavá partie. Po dlouhém manévrování obou stran se černý rozhodl k průlomu, u kterého podle mě přehlédl odtažný šach d6+, takže nemohl hrát Vc3 a teď stojí na prohru. 1-0?

2

25.10.2014 19:14:50 - Radek
Áďa na onlinech trápí nasazenou dvoujku, Tomáše Řezníčka. Má pika víc, 13 proti 6 minutám a možnost získat kvalitu, vidím-li to dobře. Pozice je ale plná figur. Držím palce. Byl by to pěkný skalp!

1

25.10.2014 18:45:45 - David
Ve 2. kole můžete Adélu sledovat na on-linu. 1. kolo skončilo dle papírových předpokladů, nikdo z našich nepřekvapil silnějšího soupeře a favorité potvrdili svou roli. Držím všem palce do dalších bojů a co nejlepší výsledek.

copyright © 2018 ŠKZ Vsetín | všechna práva vyhrazena

 | 

webmaster

 | 

   chir  bomex